Da Dude
Nozomi Elite
Ik wil wat meer kunnen met mijn NAC.
En daarom zoek ik een Tri-sync 29" monitor die zo in mijn NAC past.
Heeft er iemand 1 liggen? of weet je waar ik zoiets kan krijgen?
evt ruilen voor mijn scherm met bijbetaling oid. kan natuurlijk ook.
Mijn scherm is in perfecte conditie. En ik zoek geen schermen met burn in.
Ik heb ook een Mame-topia board die ik weg doe. Daar maak ik tzt even een aparte post voor.
En daarom zoek ik een Tri-sync 29" monitor die zo in mijn NAC past.
Heeft er iemand 1 liggen? of weet je waar ik zoiets kan krijgen?
evt ruilen voor mijn scherm met bijbetaling oid. kan natuurlijk ook.
Mijn scherm is in perfecte conditie. En ik zoek geen schermen met burn in.
Ik heb ook een Mame-topia board die ik weg doe. Daar maak ik tzt even een aparte post voor.