What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

gezocht space harrier

retrocab

Candy Cab Regular
Joined
Jul 26, 2013
Messages
372
Reaction score
0
Location
rijen brabant
gezocht space harrier

ik weet het moeilijk ,maar ik probeer het toch
als er een komt ,te ruil tegen elke machine in mijn collectie,zitten mooie tussen :D :D
met evt cash erbij

gr robert
 
De laatste die ik zag in Europa was in de UK. Zou je m bv ook uit de Vs willen halen? Ik zal m'n ogen en oren voor je openhouden maar kan een lange zit worden
 
Ja, inderdaad ook een keer gespot in de UK. Fantastische machine, vette game. Succes met zoeken! Ik hou mijn ogen ook open voor je.
 
Ik kan me eigenlijk niet heugen dat ik er ooit een ergens te koop heb gezien. Niet dat ik heb gezocht hoor, maar toch.
Wellicht 2 keer een Thunder Blade. Die Space Harriers zijn denk ik ook kapot gespeeld, was heel populair.
In Amsterdam op het Rembrandtplein hadden ze die dlx in de zomer een keer buiten gezet, zo speciaal was die voor die tijd.
Succes, hele coole kast.
 
Back
Top