What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: Sega Chihiro Type 3 (voor Outrun 2)

joeks

TATE Mode Pilot
Hoi,

Ik ben op zoek naar een Sega Chihiro Type 3.
Iemand die er eentje te koop heeft?

Groeten Barry
 
He Barry,

Gozert genaamd de chop (echte naam pete) heeft er een te koop op arcade otaku (of jamma+)
Hij vraagt er wel een aardige prijs voor.
Daarnaast zou je kunnen informeren bij marvetto (arcade otaku) maar ook hij is niet heel goedkoop.
Het lijkt erop dat deze borden schaars aan het worden zijn :D

Op nozomi kun je altijd even informeren bij de geëigende kanalen (lees hasan, Arjan of brokkenmaster-p) :D
 
Bedankt voor je reply!
Chop heeft mij al direct een PM gestuurd inderdaad. Krijg zo foto's.
Systeem schijnt wel in hele goede staat te zijn en zitten nieuwe condensatoren op.
Maar wel aan de prijs inderdaad. Vraagt er 300 pond voor. 357 euro :(
En dat is exclusief shipping.

Zou er liever eentje lokaal kopen natuurlijk.
 
Hee bedankt voor het meezoeken :)
Is helaas wel in Amerika. Dus totaalbedrag incl. verzenden zal niet mals zijn.
Ik probeer even of Pete met iets minder genoegen neemt.

Thanks!
 
Ik heb er ook nog één, maar weet nog niet of ik hem weg wil doen. Ik ga er even een nachtje over slapen en laat het je asap weten ;)
 
Ja Barry, dat behoort dan tot de evt. Deal, kunnen we van het bedrag aftrekken. Ik laat het je morgen weten wat ik er nu mee wil. Thnx!
 
Ik meng me er ook in ;)
Mocht Hasan af zien van die NNC set, dan neem ik hem met liefde over voor mijn nieuwe cab :D
 
Back
Top