What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Gezocht] PCB houder

PascalP

Shmup Veteran
Joined
May 6, 2015
Messages
1,249
Reaction score
0
Location
Venray
Ben op zoek naar een verstelbare houder om een PCB in te klemmen, zoiets;

2013-05-24002642_zps03e55e05.jpg
 
Die heb ik volgens mij nog ergens liggen, alleen zijn ze erg schaars en verrekte handig!

Doe een voorstel zou ik zeggen, ondertussen ga ik eens kijken waar ie ligt :)
 
Zou je daar niet zo'n schilderij klemmer voor gebruiken?
Die mensen gebruiken als ze 'kunst' gaan schilderen.
(waarmee je het canvas/doek ding zeg maar tussen klemt)
 
Is dat niet te 3D printen? Of iets wat er op lijkt en het stevig vast houd :-)
 
Hebben ze hier op Nozomi niet een inkoopactie van die dingen gehad tijden geleden?
 
Zoiets stond me ook bij, of dat wordt iedere keer gezegd als iemand er 1 zoekt.
Ik kan ze alleen in Frankrijk of of eBay us vinden. Op zich niet duur max een tientje ex verzenden
 
Jazsie":1eq1on5v said:
Die heb ik volgens mij nog ergens liggen, alleen zijn ze erg schaars en verrekte handig!

Doe een voorstel zou ik zeggen, ondertussen ga ik eens kijken waar ie ligt :)

Kijk maar eens of je hem kan vinden en wat de afmeting is, komen we vast uit ;)
 
RoOd":1e4fqbb3 said:
Deze gevonden 12 - 30 cm
Krijg je die primal rage van netaxe niet in maar denk dat dat best ok maat is.

https://na.suzohapp.com/products/electr ... 49-0007-01

Geen idee wat verzenden kost, misschien heel veel maar voor 5 dollar kun je de gok wagen

Thanks, Primal Rage gaat zeker niet passen, wat een beest van een pcb is dat zeg!


EDIT:
Even geprobeerd the orderen om de shipping te checken;
YOUR ORDER DOESN'T MEET THE REQUIRED MINIMUM OF $ 100.00 DOLLARS.
 
PascalP":13zye12o said:
Hebben ze hier op Nozomi niet een inkoopactie van die dingen gehad tijden geleden?

Ik heb toen de inkoopactie gehouden en heb nog een doos vol. Moet nog ff kijken wat ze kosten.
 
Jinxz":2dkt15hn said:
PascalP":2dkt15hn said:
Hebben ze hier op Nozomi niet een inkoopactie van die dingen gehad tijden geleden?

Ik heb toen de inkoopactie gehouden en heb nog een doos vol. Moet nog ff kijken wat ze kosten.

OK, hoor het graag :)
 
PascalP":31gig5es said:
Jazsie":31gig5es said:
Die heb ik volgens mij nog ergens liggen, alleen zijn ze erg schaars en verrekte handig!

Doe een voorstel zou ik zeggen, ondertussen ga ik eens kijken waar ie ligt :)

Kijk maar eens of je hem kan vinden en wat de afmeting is, komen we vast uit ;)
Inmiddels gevonden, opsturen als pakket is alleen beetje prijzig :/
 
Ja inderdaad, opsturen net zo duur als de houder zelf...

Ik denk dat ik dan voor de optie via Marktplaats ga bij Bernard, dan pak ik er ook meteen een stuk of 3.

Bedankt voor de moeite/tips!
 
Is ook geen onaardige jongen, maar qua verkoop niet zuiver geweest in het verleden en ook niet voor niets van het forum is verwijderd.
 
Ah zie je wel, ik dacht al dat die naam bekend voor kwam :-)
 
Heb hem via marktplaats een bericht gestuurd voor de houders, had er meerdere, wacht even af op totaalprijs + verzenden.

Reeds eerder via marktplaats en ArcadaOtaku iets van hem gekocht, nooit problemen mee gehad en altijd zeer nette prijzen :)
 
Back
Top