Heb nu een PCE met CDROM2 binnengekregen.
Ik dacht dat ik een paar PCE-CD's had, maar heb überhaupt geen PCE-CD :roll:
Wie heeft er nog een paar ter overname voor me?
Platform, shmup of gewoon mooie game is altijd welkom (geen rpg/adventures aangezien ik toch geen japans kan lezen) :mrgreen:
Ik dacht dat ik een paar PCE-CD's had, maar heb überhaupt geen PCE-CD :roll:
Wie heeft er nog een paar ter overname voor me?
Platform, shmup of gewoon mooie game is altijd welkom (geen rpg/adventures aangezien ik toch geen japans kan lezen) :mrgreen: