What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht Neo Geo MVS Shmups

Johan

Credit Feeder
Joined
Feb 10, 2017
Messages
38
Reaction score
0
Location
Gouda
Gisteren heb ik een Japanse Neo Geo AES gekocht met een Super MVS Converter II. Heb nog wat geld over voor MVS Shmups. Zoek niet gelijk dure MVS Full Kits, maar eerst naar losse met nog goed uitziende originele SNK labels. Heb al twee zwarte Big Bear Shockboxen, maar nog geen MVS inserts. Hopelijk heb ik voor het einde van het jaar een mooie Shmup verzameling. En kan ik volgend jaar richten op de complete MVS Full Kits.

Heb nu al Last Resort, Prehistoric Isle 2 , Alpha Mission II en Viewpoint.

Zoek nog voor 250 euro de losse MVS US versie van Pulstar.
 
Ik heb evt. een Strikers 1945 plus en een Aero Fighters 2. Ook heb ik nog iets van 5 shockboxen. Als je interesse hebt kan je me een pm sturen ;)
 
Ben nog in de sfeer van R-Type achtige Shmups, maar Strikers 1945 Plus is het nadenken waard.
 
Ja, Blazing Star haalt het beste uit de AES/MVS. Alleen je moet tegen het gegil BONUS BONUS want het kan behoorlijk op je zenuwen werken. Heb nooit als een echte opvolger gezien van Pulstar.
 
Andro Dunos is erg ondergewaardeerd maar zeker een leuke shmup
 
Johan":p0gnwwqf said:
Ja, Blazing Star haalt het beste uit de AES/MVS. Alleen je moet tegen het gegil BONUS BONUS want het kan behoorlijk op je zenuwen werken. Heb nooit als een echte opvolger gezien van Pulstar.

Beide games zijn leuk (BS en P), elk heeft z'n eigen geinige dingetjes. Heb toevallig Pulstar al een tijdje in m'n MVS zitten. Vooral de intro tune vindt ik erg goed.
 
Operation Ragnarok / Zedblade is een van mij favo NeoGeo shooters.
 
Last Resort blijf mijn fav. aller tijden, enige game die ik ook uitgespeeld heb op single credit in de arcade ^_^
( ja thuis met 2 man gespeeld tot final chapter, save on card, en loadgame in arcade cab gedaan :)
The faces van andere die het zagen en niet wisten dat we "loadgame"hadden gedaan :D )
 
Kaneda":16efcs57 said:
Last Resort blijf mijn fav. aller tijden, enige game die ik ook uitgespeeld heb op single credit in de arcade ^_^
( ja thuis met 2 man gespeeld tot final chapter, save on card, en loadgame in arcade cab gedaan :)
The faces van andere die het zagen en niet wisten dat we "loadgame"hadden gedaan :D )

Zo te lezen, een grote fan van Akira. Vaak gedaan in Japan tijdens de zomervakantie, liep elke dag naar de arcade halls om alleen Shmups te spelen. Met mijn Neo Geo memory cards op zak. De memory cards was voor mijn een leerproces en ging ik thuis weer verbeteren. Het geeft je altijd een kick als je in 1 credit een Shmup kan uitspelen. Op ten duur speelde ik de Shmups in mijn eentje uit met de hoog mogelijke score. Je had, die gezichten moeten zien van die Japanners onvergetelijk.

Kunnen we een aparte Shmup topic maken over onze ervaringen. Want van dit topic komt op te duur niets van terecht van mijn zoektocht naar Neo Geo Shmups.
 
Psykick":2n8979zy said:
Ik heb evt. een Strikers 1945 plus en een Aero Fighters 2. Ook heb ik nog iets van 5 shockboxen. Als je interesse hebt kan je me een pm sturen ;)

PM verstuurd.
 
Heb het MVS spel van Pulstar op het oog en wat is een redelijke prijs ervoor.

Is 350 euro een redelijke prijs, dan hou ik volgende maand 150 euro over voor Blazing Star.
 
Heb zojuist Viewpoint gekocht even rustig houden met geld uitgeven. Na een week Shmups spelen, ben ik het nog steeds niet verleerd. Vannacht een poging wagen met Viewpoint op moeilijkheidsgraad MVS op mijn AES.
 
Pulstar voor 350 euro is dat alleen waard als het echt een kit is, lijkt me. Ik heb de losse MVS cart, maar daar heb ik echt geen 350 voor betaald ;)
 
Cageman":25u6daxw said:
Pulstar voor 350 euro is dat alleen waard als het echt een kit is, lijkt me. Ik heb de losse MVS cart, maar daar heb ik echt geen 350 voor betaald ;)

Dan hou ik nu 250 euro apart voor een losse MVS versie. Met een mooi uitziende originele SNK US Pulstar label.
 
d":uxigegdt said:
Viewpoint is een topper. Die muziek ook. Meedogeloos moeilijk.

Mijn eerste poging strand bij de final boss. Heb van de muziek genoten en mij vriend vind het ook een topper. Misschien krijg ik het straks voor elkaar om het uit te spelen.
 
Bedankt voor de link, maar het is onmogelijk om daar een deal te maken. Wie weet verkopen jullie ooit Neo Geo MVS Shmups. Sta nu te springen om Pulstar te kopen voor 250 euro.
 
Back
Top