What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht, Naomi cabinet met netboot.

Frenzified

Player One
Geachte Nozomi-leden.

Ik ben van mening dat een Naomi cabinet in combinatie met een netboot set the way to go is voor mij om weer te starten. dus ik ben op zoek naar:

-Een nette candy met een horizontale monitor, een 2l12b control panel, een compleet naomi (1 of 2) board en een NET dimm.

Kan iemand mij opweg helpen? Ik zou mogelijk de cab zelf kunnen vervoeren.

Als iemand tips of een mening heeft hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Frank.
 
Er staat een complete Naomi op marktplaats. Beetje hoog geprijsd echter.

Mag ik vragen waarom een Naomi? Begreep uit je intro dat je veel interesse in pcbs, mvs, etc hebt.

Welkom btw! :)
 
Hahaha, yup. Er zijn een aantal games uitgebracht op de NAOMI die ik ook graag in mijn bezit wil hebben. De MVS en JAMMA boards staan op dit moment wat lager op mijn lijstje. Maar Windjammers gaat er zeker weer komen.
 
Kom a.s. zaterdag bij het event even langs en praat met Jinxz en Has, er staat hier genoeg om uiteindelijk aan je wensen te voldoen. Twee vliegen in een klap!
 
Ken":2alyergn said:
Kom a.s. zaterdag bij het event even langs en praat met Jinxz en Has, er staat hier genoeg om uiteindelijk aan je wensen te voldoen. Twee vliegen in een klap!

Yup, precies wat je zoekt ;)
 
@Frenzified Inmiddels al een Naomi gevonden? Anders heb ik misschien nog wel een mooie staan. Een Virtua Striker 2, compleet, werkend en in nette staat.
 
Back
Top