Hallo'tjes!
Lang weg geweest, ook al lurk ik hier nog wel regelmatig :roll: Anyway, mijn pa wilt graag van mijn oude kamer een sauna kamer maken maar daar staan mijn Astro City en Initial D cabinets nog. Die Astro neem ik mee zodra ik een groter appartement heb. De Initial D wil ik z.s.m. verkopen maar ik vermoed dat de Naomi 2 mobo kaduk is. Alles werkt (ffb, controls, cardreader, netdimm) maar op het scherm is in een raster patroon (schaakbord) de helft van de blokken 'scrambled'.
Heeft iemand een goedkope Naomi 2 mobo te koop zodat ik hem kan vervangen? Of mogelijk eentje die ik zou kunnen lenen zodat ik kan testen of het daadwerkelijk het mobo is? Uitaard incl. compensatie en eeuwige dank! :mrgreen:
Ik denk dat kopers niet snel happen zonder dat ik het gefixt heb of kan bewijzen dat ze alleen het mobo hoeven te vervangen.
Grtz,
Chap
Edit:
<-- Oud filmpje, ruk kwaliteit en geluid maar je ziet wel de grafische corruptie in het beeld
Lang weg geweest, ook al lurk ik hier nog wel regelmatig :roll: Anyway, mijn pa wilt graag van mijn oude kamer een sauna kamer maken maar daar staan mijn Astro City en Initial D cabinets nog. Die Astro neem ik mee zodra ik een groter appartement heb. De Initial D wil ik z.s.m. verkopen maar ik vermoed dat de Naomi 2 mobo kaduk is. Alles werkt (ffb, controls, cardreader, netdimm) maar op het scherm is in een raster patroon (schaakbord) de helft van de blokken 'scrambled'.
Heeft iemand een goedkope Naomi 2 mobo te koop zodat ik hem kan vervangen? Of mogelijk eentje die ik zou kunnen lenen zodat ik kan testen of het daadwerkelijk het mobo is? Uitaard incl. compensatie en eeuwige dank! :mrgreen:
Ik denk dat kopers niet snel happen zonder dat ik het gefixt heb of kan bewijzen dat ze alleen het mobo hoeven te vervangen.
Grtz,
Chap
Edit: