What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: Japanse Stool

MarsMan

Combo Keeper
Heb je er nog één over stuur dan even een PM.

Een rode japanse stool heeft de voorkeur of paars eventueel.

Coin Entry bij voorkeur chrome welke op de Astro of Blast past.

Alvast bedankt!
 
Hoi Joeks, bedankt voor de tips!
Ik ga ook bij Giz10p informeren.

Bump voor de Stool, niemand op Nozomi?
 
ik heb 2 krukjes van de ikea voor 4 euro per stuk.
Die werken prima, scheelt 70 euro, waar ik andere dingen mee kan doen.

Persoonlijk vind ik het zonde zoveel geld uit te geven voor een krukje
 
Da Dude":33j6mzqn said:
ik heb 2 krukjes van de ikea voor 4 euro per stuk.
Die werken prima, scheelt 70 euro, waar ik andere dingen mee kan doen.

Persoonlijk vind ik het zonde zoveel geld uit te geven voor een krukje

Ehh... hallohoo..! Arcade stools zijn niet zomaar krukjes ;-) Ik vind persoonlijk wel dat een arcade stool er wel bij hoort. En bij Ronnie kun je toch wel stools krijgen voor minder zeker? 70 euro is wel wat heavy idd..
 
Weet ik, maar toch....het is een krukje....het blijft een krukje.

Ik wordt blij van orginele verpakkingen, en daar wil ik in de meeste gevallen meer voor betalen, maar een kruk....moeilijk.

Meestal zijn die dingen rond de 70,-.
no offence maar het is mij teveel geld voor zoiets.
 
Da Dude":qk7xb1b5 said:
Ik wordt blij van orginele verpakkingen, en daar wil ik in de meeste gevallen meer voor betalen, maar een kruk....moeilijk.

En als het nou een krukje in de originele verpakking is?

:mrgreen:

just pulling your leg, dadude ;-)
 
Back
Top