Heeft iemand nog wat liggen?
Rom bordjes en moederborden zijn beide welkom. I/O niet echt nodig.
Ben aan het experimenteren met rams vervangen e/d.
Mocht iemand nog een Over Rev 2c-crx rom bord hebben liggen, wil ik graag de jumper settings weten 8)
Rom bordjes en moederborden zijn beide welkom. I/O niet echt nodig.
Ben aan het experimenteren met rams vervangen e/d.
Mocht iemand nog een Over Rev 2c-crx rom bord hebben liggen, wil ik graag de jumper settings weten 8)