Marcosan30
Shmup Veteran
Hallo arcadevrienden,
Ik heb snode plannen, maar voordat ik deze kan uitvoeren heb ik een cps2 moederbord nodig (USA of Japan)
Heb je er nog 1 liggen please let me know dan koop ik hem graag van je over
Hartelijke groet Marco
Ik heb snode plannen, maar voordat ik deze kan uitvoeren heb ik een cps2 moederbord nodig (USA of Japan)
Heb je er nog 1 liggen please let me know dan koop ik hem graag van je over
Hartelijke groet Marco