Da Dude
Nozomi Elite
De 3ds van mijn zoon is kapot.
Sloeg continu af, en laten repareren werd te duur omdat het in het moederbord zat.
Buiten de gerantie, je snapt het al
Wie weet er 1 te koop voor hem.
Hoe goedkoper hoe beter. Meneer moet het zelf voor een groot deel betalen.
En als 9 jarige die 2 jaar geleden van zijn gespaarde geld er 1 kon kopen, moet het weer ophoesten.
Weet je wat. Is er een aanbieding of nette 2e handse meld het me dan even.
THX
Sloeg continu af, en laten repareren werd te duur omdat het in het moederbord zat.
Buiten de gerantie, je snapt het al
Wie weet er 1 te koop voor hem.
Hoe goedkoper hoe beter. Meneer moet het zelf voor een groot deel betalen.
En als 9 jarige die 2 jaar geleden van zijn gespaarde geld er 1 kon kopen, moet het weer ophoesten.
Weet je wat. Is er een aanbieding of nette 2e handse meld het me dan even.
THX