What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Gezocht] 3D printer voor GDEMU/Phoebe/Rhea tray

Duurde ff, maar ik heb gekeken wat de opties zijn. Had nog allemaal restjes kleuren liggen waaruit het volgende komt;

Dreamcast
- zwart mat
- lichtblauw (zoals foto boven)

Saturn
- zwart mat
- lichtblauw (zoals foto boven)
- donkergroen (legergroen)
- donkerblauw
- paars
- oranje

Let wel, aangezien dit restanten zijn (afgezien van zwart en lichtblauw), kan ik maar 1 saturn versie per kleur printen. Als er meerdere mensen 1 bepaalde kleur graag willen kan ik daar best een rol van kopen, maar ga niet 10 verschillende kleuren kopen ;)

Ik hoor het wel!

Voor mij graag dan lichtblauw voor DC en groen voor Sat.
De andere GDEMU moet ik nog steeds even checken.

Thanks!

Hoi Anton,

Mag ik 2x DC en 1x SAT? Zwart aub, maar mag ook een andere kleur als dat beter uitkomt.

Anton, graag ik bevestig die 2de DC. Die gaat ook passen, heb de goede GDEMU versie. Thanks!

Korte update, had blauw nog in de printer zitten, dus dat is nu klaar. Daarna ff de groene rhea voor waiwai erdoor gedraaid en nu bezig met zwart. Alle Rhea's zijn klaar, vanavond verder met GDEMU printjes.

Ik zal iedereen ff pm sturen met betalingsgegevens.

Back