What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

gezamelijk bestellen USA: CPO torx schroeven?

Status
Not open for further replies.

Morpheus

Combo Keeper
hallo.
voor de restauratie van mijn MK2 kast ben ik op zoek naar zwarte Torx schroeven om de CPO plexi mee vast te zetten.
nu heb ik het na heeeeeel lang zoeken binnen nederland dan toch eindelijk opgegeven.
op Ebay zijn deze schroeven wel te vinden.
http://www.ebay.com/itm/100-NEW-ATARI-M ... 0344485009
8 dollar voor 100 stuks vind ik wel acceptabel.
de verzendkosten van 36 dollar, daar ben ik minder enthousiast over.
zijn er misschien nog meer mensen op zoek naar deze schroeven?
dan zouden we het aantal schroeven kunnen delen, gelijk de verzendkosten.
ik heb er geen 100 nodig.
 
Je zou ze kunnen bestellen bij een Nederlandse groothandel. Maar dat moet je doen via iemand die een btw nummer heeft, een freelancer bijvoorbeeld.
Ik ben de naam kwijt van de groothandel waar ik besteld heb, fuck kan 'm niet vinden....
Ik heb daar een jaar geleden allerlei zwarte kleine 3mm imbus schroeven, washers en boutjes besteld. topkwaliteit en totaal niet duur.
 
ik mis er een heel aantal, dus verven zal niet gaan.

een kennis van mij is vertegenwoordiger bij een technische groothandel.
hij heeft bij al zijn leveranciers geinformeerd.
heeft zelfs mijn oude torx schroeven opgestuurd naar leveramciers als voorbeeld.
niets kunnen vinden.
een leverancier zou ze kunnen leveren, maar minimale afname was 25000 stuks.. :oops:

@ D: als jij uit kan opzoeken waar je de schroeven hebt besteld zou dat mooi zijn.
waren die schroeven toen gelijk aan dit model? of heb je voor inbus gekozen?
torx%20t20%20bolkop%20zwart%20%20ring_zpsc6qeenen.jpg
torx2_zpsevct1ef0.jpg
zwarte T20 torx bolkopschroef Tamper resistant
van mij hoeft de washer er niet onder. maar zal er wel af kunnen.
 
ik heb in nederland wel schroeven gevonden die heel dicht in de buurt komen.
T20 torx, zwart verzinkt, gelijk aan origineel, dus niet gespoten, of coated.
lengte is goed, alleen geen punt in het midden (tamper)
en zonder washer.
 
Gevonden:
http://nl.rs-online.com/web/c/fasteners ... ews-bolts/
qua bouten en moeren hebben ze echt zowaar alles in alle maten en kleuren.
Een tip voor alle nozomers. Je moet ze wel bestellen dus via iemand die bij de kamer van koophandel staat geregistreerd. Want ik heb het geprobeerd, maar ze hebben mij gewoon de kleding laten krijgen. Toen via een kennis, die free lanced.
Je moet effe checken voor schroeven.
 
bouten, schroeven. Ik hoopte dat een toko die veel bouten heeft ook veel schroeven zou kunnen hebben.
Blijkbaar niet. Schroeven zijn natuurlijk altijd voor hout en bouten niet. Excuses. Hopelijk heeft de rest er nog wat aan.
 
Morpheus":31fz0m11 said:
de verzendkosten van 36 dollar, daar ben ik minder enthousiast over.

Ik word ook scheitziek van die achterlijke bedragen en bij hogere aanbestedingen komt de douane er ook nog overheen en de postnl afpersers (inklaringskosten)

Heb je al aan de verkoper gevraagd waarom die niet gewoon Priority Mail Express Internationalâ„¢
Flat Rate Envelope max 12-1/2" x 9-1/2" kan gebruiken? Eventueel padded?

max 241 mm x 317 mm envelop.

En anders op KLOV proberen daar zitten een hoop amerikanen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top