What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

GEZ: zwarte 2 seater arcade bench

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Heren, ik ben naarstig op zoek naar onderstaand model 2 bench.

benchesc.jpg
 
Als bankje voor de Sega Rally toeschouwers?

;-)
 
Ook dat is een goed idee. Maar vooral om dezelfde set up te maken als op de meeting.
Deze bench met een keyboard stand met daarop een 360 Vewlix stick voor een 40 inch scherm.
 
Zijn die 360 Vewlix sticks nog ergens te krijgen???


p.s. mail ronnie is, die het ze vaak
 
Al aan Ronnie gevraagd, die had er geen.
Die 360 VX-SA stick was beschikbaar, maar nu niet meer verkrijgbaar.
Ik heb zelf de bredere versie (uit Japan meegenomen).
 
Wel vet idee die setup zoals 1 mei.
ook met het hantares scherm???

Ik had de set van hasan zo over willen nemen.
maar plaats...alleen in me schuur nog :-P
 
Nee 40 inch 4:3 plasma.
 
Ken":3l35l9ee said:
Beatmaster-P":3l35l9ee said:
keyboard stand heb ik al voor je!
w00t! w00t!

Daar heb ik er trouwens ook nog 2 van staan. Voor wie nog een stand zoekt, PM me.

Sorry voor kapen van het topic, Ken :roll:
 
Hey Ken,

heb er hier nog wel 1 van staan :

afmeting : 82x40x58 cm

20110203Benchhigh.jpg
 
Het gaat er echt om dat ie net wat hoger is dan een normale kruk/2 seater.
 
Ken":2etba2o2 said:
Het gaat er echt om dat ie net wat hoger is dan een normale kruk/2 seater.

dat is deze ; een normale krukje is 40 hoog, deze is 58
 
Oke ik zal het in gedachten houden, probeer eerst nog die zwarte te vinden.
 
Back
Top