What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gez. taito x2 mobo en raiden IV, Gigawing,shikigami etc

Ok, thanks, zal hem even vragen of hij er nog 1 over heeft.

Ik heb zelf een x+ liggen maar daar werken geen X2 games op.
 
Hoi

Raiden III en IV
Shikigami no shiro
Gigawing

misschien andere maar daar zal lastig aan te komen zijn, heb evt KofXII en Kof MI te (in)ruilen ervoor
 
X2 is sata en type x ide het schijnt wel te werken op een type 2
Ik had die multi boot daar werkten ze prima.
 
Klopt dat het X games zijn,maar wat ik gelezen heb gaat X op een X2 bord wel maar andersom niet vandaar.
Ik wil ook nog eens een SF4 AE hebben etc. dus een X2 mobo is gewenst
 
a ok, mooi ruk dan, dat word dus 2 mobo's zoeken

ik heb iets tegen bootlegs en dergelijke, maar het zou wel easier zijn een mobo met een multi game
zoals ik er wel eens een paar voorbij heb zien komen
 
Back
Top