What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gez: Star Wars toys

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Allicht een long shot, maar ik zoek wat star wars toys voor een flipperkast project :p

Denk met name aan de bekende chars (darth vader, yoda etc) en de spaceships (xwing, tie fighter etc).

Hoeft zeker niet boxed etc, wil het verwerken in een speelveld van een flipper ^^
 
Hey,
Ik heb vorig weekend me revell easy kid verzameling verkocht. Dat waren 30+ voertuigen van star wars . Dat zijn echt mooie modellen, en de goeie grootte voor een pinball. Misschien kun je bij de bart smit de doos met een xwing, ywing en tie fighter scoren voor 20 euro. Die hebben hier lang te koop gestaan
 
Waar moet ik op zoekenvoor een kans van slagen (zelfs op marktplaats?) Revell easy kid?
Ik zie shitloads aan toys, maar de maat inschatten is lastig, had bijna een millenium falcon gekocht die bleek bijna een meter lang te zijn, toch lastig in een flipper ^^
 
Revell Easy Kit
Je hebt de normale en de pocket (die zijn heel klein).

http://www.spacecartoonsafari.eu/index. ... 57&lang=NL

Deze verkoopt ze.

Jammer dat je ze niet eerder zocht. Had je kunnen komen shoppen ;-)
Ik heb alleen de Millenium Falcon bewaard.


Anders zoek op marktplaats op revell star wars.


P.s. moet ik even kijken of die doos voor 20 euro hier nog te koop is?
 
Da Dude":sxxtc9c9 said:
Revell Easy Kit
Je hebt de normale en de pocket (die zijn heel klein).

http://www.spacecartoonsafari.eu/index. ... 57&lang=NL

Deze verkoopt ze.

Jammer dat je ze niet eerder zocht. Had je kunnen komen shoppen ;-)
Ik heb alleen de Millenium Falcon bewaard.


Anders zoek op marktplaats op revell star wars.


P.s. moet ik even kijken of die doos voor 20 euro hier nog te koop is?


Dit lijkt me wel wat, maar is dit alleen maar in elkaar zetten of moet er ook geverfd etc worden? (daar heb ik niet zoveel zin in , in dat laatste ^^)
 
Heb ff zitten zoeken, maar deze kun je zonder verven of lijmen in elkaar zetten: "Easy and Fun! The simple clip-together kits get beginners off to a flying start! 1,2,3 and your model is ready! Easy for beginners, ideal for collectors!- Multicolor clip-together models!- No painting necessary!- Simply clip together, no gluing!"

Volgens mij heet het tegenwoordig 'SnapTite': http://www.revell.com/model-kits/entert ... -1861.html
 
Was prachtig, ik heb ze weggedaan omdat het teveel ruimte in bezit nam.
Niet lijmen, of schilderen. klik en klaar.

Anders doe gek. maak een pinball kast met SW lego ;-)


Deze heb ik nog.
Maarja mooiste Sci-fi schip ooit imo.
85-1854-lg.jpg
 
jiggymf":10b7mc86 said:
Hoeft zeker niet boxed etc, wil het verwerken in een speelveld van een flipper ^^

Ga je zelf een SW themed kast ontwerpen of ga je ze random in je bestaande SW verwerken?
 
Volgens mij hebben ze die set nog bij de Toy Champ hier liggen. Zal wel ff checken als je wilt.
 
Back
Top