What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gez: Sega Saturn 4MB RAM cartridge

Ken

High Score Hunter
Ik heb me ongans gezocht naar m'n 4MB Ram cartridge, maar ik kan 'm nergens meer vinden. Heeft iemand heel toevallig een exemplaar over? Het gaat om een van deze twee die ik specifiek zoek:

ss_4mbram.jpg320px-Saturn_HSS-0150.jpg

Cageman":3cbqnpo8 said:
Ik heb deze in het NGC zien zitten in een Saturn.

Dat klopt Arjan, die is van mij en die is kapot. Ga ik als donor gebruiken, zodat ie het best past bij die This is now Saturn! Dus met je grijpgrage klauwen vanaf blijven :mrgreen:

Die onderste heb ik als het goed is nog liggen. Hebben m'n vrouw en ik in Japan gekocht, maar volgens mij hadden wij de bovenste op de foto nodig (hadden hem nodig voor Darkstalkers). Moet het even navragen en nagaan bij m'n vrouw.

Edit: laat maar, we hebben er maar één en die heeft ze misschien nog nodig voor andere spellen...sorry.

Beide zijn te vinden bij Gameover in Amsterdam, in de accessoireslade ;)
Ze versturen alleen niet en kunnen prijzig zijn...:(

Oh ja trouwens wel grappig dat ik 'm gisteren dus vond, maar alsnog niet werkt. Graftakkeding.

Back