What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEZ] pre-wired X360 controller PCB

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Global Distributies is de leverancier van MC, maar heeft deze niet in de Benelux in hun assortiment, dus gewoon Ebay ;)
Voor mij dus 2, ik hoor wel hoe of wat! ;)

Voor mij ook graag 2, hack ze zelf.
Hoor ook graag hoe en wat.
Als jij het zou willen regelen Marc, graag !

Ik vraag de kosten even op en jullie horen dan wat het gaat kosten en kunnen het geld dan overmaken.
Als ik de sticks binnenheb dan stuur ik ze naar jullie op.

Dus 2 voor Hassan, 2 voor Onno, en 2 voor Erik.
Zelf neem ik er eentje en deze stuur ik met de pads naar Hassan toe :)

Great Marc! Bedankt voor de moeite die je neemt.

dc hackje doe ik ff voor marc (is nog een in te lossen favour)

Heb even snel gekeken en als er geen leuke korting inzit dan wordt het een duur grapje.
Shipping cost voor 7 madcatz arcade sticks komt uit op 83,65 GBP (94,16 euro)
Per stuk zijn ze incl. shipping: 19,99+1195 GBP : 35,43 euro.
Komt er op neer dat het 5 euro veschil maakt als ze binnen Nederland gekocht worden want hier zijn ze 39,99 euro.

Heb even een kleine rekensom gemaakt als er 7 pads (zonder de korting die hij misschien geeft) het totaal bedrag 139,93 GBP + 83,65 GBP = 223,58 GBP ( 251,67 euro )
Shipping cost 83,65 GBP : 4 (ik,hassan,erik en onno) = 20,91 GBP (23,51 euro), wat dus inhoud dat het totaal zonder een korting niet interessant is.

Ga even contact op nemen met de plaatselijke gameboer hier in Zwolle en kijken wat hij voor mij kan betekenen.Misschien bij hem een leuke korting als ik 7 pads afneem want die klote shipping gaat ons geld kosten.

Gebeld en kan niet aan die sticks komen en kosten bij hem trouwens 29,00 euro.
Als ik tijd heb dan kijk ik deze week nog wel even bij Mediamarkt en als de prijs right is neem ik er zoveel mogelijk mee, mitz jullie hier mee akkoord gaan.

😉

Marc, pas op, laat je niet naaien door die Ebay gasten. ik heb ook een shipping quote aan ze gedaan voor 2 of 3 sticks, en ik kreeg zojuist dit als antwoord:

Dear Customer.

We will ship 3 of these to the Netherlands for £24.95 when you request an invoice from us. We will ship 2 units for £19.95. Mai; us back if you are interested.

Sincerely,

Trusted Goods Team :shock:

Zojuist antwoord gekregen en ze doen het voor 29,99 GBP. (7 stuks)

Ik weet niet wat goedkoper is maar als de stick bij mij komen moet ik ze vanuit hier ook nog versturen en dan komt er nog 7 euro bij.
Het maakt mij niet zoveel uit en het is de keus aan jullie.
Moet wel even zeggen dat ik alleen op zaterdag post i.v.m nieuwe baan en het volgende week druk heb.

Het zou op het volgende neer komen.

erik: 39,98 +7,49 (47,47 GBP) = 53,26 euro + 7 euro verzending vanuit Zwolle ( totaal: 60,26 euro )
Onno: 39,98 + 7,49 (47,47 GBP) = 53,26 euro + 7 euro verzending vanuit Zwolle ( totaal: 60,26 euro )
Hassan: 39,98 + 7,49 (47,47 GBP) = 53,26 euro + niks (kan je de ge'hackte versie terug sturen Hassen)( totaal: 53,26 )
Marc : 19,99 + 7,49 (27,44 GBP) = 30,83

Als je het mij vraagt kun je zelf beter de pads kopen want dan ben je volgens mij toch wel iets goedkoper uit, ook omdat ik ze vanuit Zwolle weer door moet sturen.
Ook heb ik me laten vertelllen dat deze pads hier voor 29,99 euro te koop zijn.

Ik hoor het wel en als ik iets verkeerd doe of jullie het ergens niet mee eens zijn laat het even weten 😉

cheers Marc.

Voor mij is het iig wel ok op deze manier, dus ik zeg doe maar, maar als het niet doorgaat door wat voor reden dan ook, zal ik er niet om treuren.

Als de pads 29,99 kosten hier in Nederland dan is deze actie niet haalbaar en heb ik m'n best gedaan.Ik kijk ook nog even bij Mediamarkt.
Dan is deze actie iets duurder, en loont al het werk ook niet m.b.t versturen etc.
Maar als iedereen akkoord gaat is het ook geen probleem.

Van mij mag je er ook mee door gaan. Ik zou namelijk niet zo gauw weten waar ik ze anders vandaan moet halen (ik woon niet in de buurt van een mediamarkt of zo), dus ik betaal graag 60 euri inclusief verzending voor 2 sticks.

Vandaag na werk ff snel bij Media Markt Den Haag geweest en no joy, daarna naar de gameshop en ook daar geen geluk, wordt echt lastig deze dingen, dus lijkt me toch interessant om ze daar vandaan te halen.

o.k. :)

Onno, ga jij hier ook mee akkoord? dan kan ik de order plaatsen en jullie even de betaalgegevens pm'en.

o.k,

pm'tjes gestuurd en besteld.

Marc.

edit:
Als er nog inklaringskosten/btw etc. bijkomen dan zullen deze gedeeld worden.

Back