What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

gez. nintendo m82

zpeakabonk

Candy Cab Regular
Joined
Apr 30, 2011
Messages
292
Reaction score
0
hallo

zoals in de titel zoek ik een nintendo m82
het liefst zo mint mogelijk

graag alles aanbieden

thanks michael
 
Heb er 3 weken geleden op mp een zien staan. Mint, geloof dat hij er rond de 1.000e voor moest hebben.
 
1000 euri's vind ik toch teveel

zeker als je ziet dat ze voor 3 jaar geleden voor 350 van eigenaar wisselden
 
Je moet niet verwachten er voor dat bedrag een te vinden. Ze worden steeds zeldzamer en zijn daardoor de afgelopen jaren ook explosief gestegen.

Ik weet er eentje te staan voor €700, maar dat vindt je dan wellicht ook te duur...
 
Er zijn toch ook maar een paar honderd van deze dingen gemaakt?
 
700 voor een mint is wel de max het blijft een nes :D

maar wel weer een hebbedingetje
 
Oops, zie nu pas in zijn startpost dat ie verkocht is..? :$

Sorry man, dacht dat je €700 teveel vond...
 
nee maakt niet uit had niet gelezen dat hij weg was

1000 vond ik teveel hahaha next time more luck
 
thanks 805 en nog 3 uur te gaan die zal boven de 1000 uitkomen ben ik bang
 
Uitgekomen op 1.043,42.. :-|

En? Gewonnen? ;-)
 
hoi nee niet gewonnen

heb er een gevonden in Frankrijk ben aan het onderhandelen
ze zullen er toch een keer voor minder als een rug uitgaan hoop ik :mrgreen:
 
Jammer, hoop dat je er met die Fransman uit kunt komen!
 
hoop het ook, die krengen worden er niet goedkoper op

anders jas ik gewoon 12 nes units naast elkaar hahahahaha
 
Back
Top