What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

+GEZ+Neo GEo AES!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ik zoek nog een Nette AES en dacht laat ik hier maar eens een topic voor openen.Wie heeft nog een mooie AES staan en doet er verder niks meer mee,laat het me even weten en wie weet komen we er wel uit.
 
hij is al weg die van mij je kon me trouwens gewoon pm'en want hij was nog in goeie staat met doos en extra ngcd controller ;) en ik verkocht hem ook los voor 150 euro. als je nog games zoekt die heb ik ook los te koop.
 
trebbor":1odgv2sk said:
hij is al weg die van mij je kon me trouwens gewoon pm'en want hij was nog in goeie staat met doos en extra ngcd controller ;) en ik verkocht hem ook los voor 150 euro. als je nog games zoekt die heb ik ook los te koop.

Zoek momenteel zoek ik alleen nog MVS games 😉
De AES komt later wel.
 
yo :D ik ben wel benieuwd naar welke spelen je nog verkoopt voor de aes.

edit k zag jhe andere ding niet srry
 
Back
Top