What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEZ] Meer uren om in een dag te stoppen!

Drifter

Combo Keeper
Guys... er zitten gewoon te weinig uren in 1 dag om optimaal en effectief mijn E3 te benutten! Wat nu? Het schijnt dat ik ook nog af en toe moet slapen! Hoe lossen jullie dit op?

Gewoon de dag langer maken:

Speel tot een uur of 11 's avonds door, en draai dan de klok terug naar 6 uur 's avonds. Bak shoarma/pizza bestellen, en je kunt er weer gewoon tegen aan.

Net Las Vegas, daar is het ook altijd dag (of nacht), en lijkt de stand van de klok meestal nergens op te slaan :-) Zit je om 3 uur 's nachts vrolijk aan een steak tussen tig honderd andere mensen :-)

je E3 aan mij verkopen voor weinig.
dan kun je weer rustig slapen.

wat denk je?

of stoppen met werken en gewoon de hele dag in je onderbroek achter de e3 zitten....schijnt altijd te werken...totdat de stroom wordt afgesloten... :D

Like this dude?
04apr23-awesome-fail.jpg

je kunt ook een nieuwe slaaproutine gaan doen.

maximaal 2 uur slaap per dag je doet dan tukjes van 20 minuten per keer en dus 10 van die tukjes per dag. schijnt ongeveer 10 dagen te duren voordat je eraan gewend bent maar dan heb je gewoon keihard 22 uur per dag om te gamen :)

Ik heb research gedaan om een oplossing voor je probleem te vinden Drifter, en nu schijnt het zo te zijn dat 25 oktober een uur extra zal hebben :D

Back