What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEZ]Border Down Dreamcast *BESTELD*slotje. a.u.b

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ik zoek deze game nog en wie o wie wil hem verkopen voordat ik hem via ebay koop?
zonder krassen + spine.(geen limited edition)
 
Ik moet em ook nog hebben .. ;)

Is behoorlijk prijzig op het moment. Hoe zat het met die re-print waar ik een tijdje geleden over las?
 
Game is altijd al rond de 100 euro geweest en met een beetje geluk sealed.
En de limited edition is ruim boven de 200 euro.
De re-print is al uitverkocht helaas, teminste wat ik op het internet tegenkom.
 
kan me nog goed herinneren dat ik border down voor de eerste keer in tokyo speelde in 2003..was een preview versie. Maandje later was ie uit, overal $60 nieuw..aiaiai jammer dat ik em nooit gekocht heb :roll:
 
Ja idd als mijn tante een piemel had, was het mijn oom ;)
 
Psykick":tuvle5cx said:
Ja idd als mijn tante een piemel had, was het mijn oom ;)
Leuke uitspraak haha, wordt hier ook regelmatig gebruikt :lol:

En ik maar denken dat iemand hem verkoopt, word steeds blij gemaakt met een dood vogeltje... :cry:
 
Back
Top