Beste Nozomi users,
Ik verzamel non-jamma en jamma pcb's en ben altijd op zoek naar pcb's van voor 1990 (werkend of niet werkend). Hoe ouder hoe interessanter! Of het nu een falcon, jamma of specifieke aansluiting heeft, het maakt niet uit. Wellicht heb je nog wat liggen of zelfs meerdere en wil je er van af, dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
David
Ik verzamel non-jamma en jamma pcb's en ben altijd op zoek naar pcb's van voor 1990 (werkend of niet werkend). Hoe ouder hoe interessanter! Of het nu een falcon, jamma of specifieke aansluiting heeft, het maakt niet uit. Wellicht heb je nog wat liggen of zelfs meerdere en wil je er van af, dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
David