goatboy":1820dj0y said:Je zoekt een Netdimm board Onno. Ga maar gelijk voor v3.17![]()
legztec":3gme3uhg said:ik heb nog een naomi liggen zonder bestemming.
Ik heb alleen geen flauw idee wat voor een bios het is.
Kan je dat snel zien?
Cageman":307ymu1d said:....... Ik wil wel even voor je bemiddelen?.......
legztec":1umvr62b said:de sticker die er op zit geeft 21578G aan.