What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Dit soort kasten brengt de atheïst in me naar boven. Ik zal hier niet herhalen wat ik uitkraamde toen ik die advertentie zag ;)
 
Een arcade vloermat, lache idee: http://www.neo-arcadia.com/forum/viewto ... =9&t=56826
Veel verschillende logos (Sega, Taito, Cave, etc)

966936IMG3700.jpg

692488IMG3702.jpg

937448IMG3705.jpg


Meteen paar besteld :mrgreen:
 
Dan is misschien die butterfly mat die ze hebben wat interessanter. Prima prijs en dan heeft die 25 euro extra per opstart niet zon impact:-)

Kan wellicht wel interessant zijn, weet niet wat de afmeting moet worden?
 
Oeh, dan doe ik ook mee als het via logomatschop oid gedaan wordt.

Wil namelijk graag konami en die mis ik juist!
 
Denk dat je per 5 stuks ongeveer €37,50 kwijt bent en per 10 €32,50 per stuk van 1 model.
Dan nog verzendkosten vanaf degene die het ontvangt

Zijn wel ietsje betere prijzen uiteindelijk rond 40-45 euro

Ik lees dat hij ook pas bij 10 stuks een afbeelding laat doorgaan. Moeten we een test run anders doen met 1 logo om een beetje de kwaliteit te zien?
Is dan misschien weer beetje duur voor een testje...
 
Nu nog even hopen dat de drukker niet oplet. Op ieder logo rust een copyright; zomaar printen/drukken ervan is strafbaar.
 
Cageman":3alth4c6 said:
Nu nog even hopen dat de drukker niet oplet. Op ieder logo rust een copyright; zomaar printen/drukken ervan is strafbaar.

Klopt, het kan dus ook miserabel falen. Maar proberen kan altijd :-)
 
RoOd":2auwcfd4 said:
Denk dat je per 5 stuks ongeveer €37,50 kwijt bent en per 10 €32,50 per stuk van 1 model.
Dan nog verzendkosten vanaf degene die het ontvangt

Zijn wel ietsje betere prijzen uiteindelijk rond 40-45 euro

Ik lees dat hij ook pas bij 10 stuks een afbeelding laat doorgaan. Moeten we een test run anders doen met 1 logo om een beetje de kwaliteit te zien?
Is dan misschien weer beetje duur voor een testje...

verzendkosten voor de enkele bestelling naar NL (30 euro aan gewicht voor 10 matten) en dan nog het doosje om ze individueel in te pakken (1 euro) plus 6,95 om het individueel door te sturen.
32,50 mat
+ 3 euro internationale verzending
+ 1 euro voor een doosie
+ 6,95 voor de verzending in NL.
43.45 euro totaal +-

Het matje kost zelf per 13 euro per stuk dus de markup voor een illegaal geprint logo is mij iets te gortig.
http://www.deurmatshop.nl/1296--droogloopmat-watergate-graniet.html
 
Back
Top