What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
cosmic guerilla cocktail 400€

123607100232247.jpg

http://flipperforum.be/viewtopic.php?f=39&t=8847

Ik weet het niet. Het is lelijk maar toch wil ik ernaar kijken en eigenlijk ook wel spelen.
Ik moet er van kotsen en juichen tegelijk ... kochen

Vorige week zondag bij retrocon geweest.. was leuk :)

Maar kom op zeg.. hoe durf je dit neertezetten :cry:

20161127_132909.png

ik click 'm aan en hij vraagt alweer 30.000 euro. Ik geef 'm geen ongelijk dat ie het vraagt maar ben benieuwd of ie het snel kwijt raakt voor die prijs.

Dat is nogal aan de hoge kant :shock:
Naar mijn weten is 148 wel het aantal official released mvs games.

161 zelfs. Maar die prijs is wel hoog hoor. Average prijs is echt geen 100 dollar. Meeste low end games kun je tussen 10 en 30 krijgen

Alhoewel ik tegenwoordig prijzen voorbij zie komen voor games waar ik ooit weinig voor betaald heb dat ik er bijna over denk om te verkopen.
Bijna heh, dat zal nooit gebeuren heheh

Er komen er de komende weken nog een stuk of 60 bij, ben benieuwd wat er nog voor pareltjes tevoorschijn komen

waiwainl":2jaad6hj said:
RoOd":2jaad6hj said:
Er komen er de komende weken nog een stuk of 60 bij, ben benieuwd wat er nog voor pareltjes tevoorschijn komen

hoe weet je dat?
Ehhhh.. Omdat het in de advertentie staat misschien?

"Verder komen er nog ongeveer 60 arcade machines binnen in de aankomende 2 weken . Waaronder Sega L.A Machineguns . "

Back