What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Ik wil er eentje voor als display met een bordje in de vitrinekast, om in je arcade kast te gebruiken is het een beetje nutteloos .
 
Ik heb een aantal externe Harde schijven van 500Gb en 1 TB, plus een externe Netwerk HD van 500 Gb. Plus een Buffalo Linkstation van 500 of 1 Tb te koop. Mocht je interesse hebben, PB mij maar.

Deze gaan weg ivm de aankoop van een 4Tb HD, en ik heb 2Tb aan Data verwijderd waar ik niks mee deed.
 
Zijn games van Ckong (Eric Goetheer) zo te zien. Kan je gerust van kopen. Mooie sets iig!
 
Speedbal 2 op de amiga. Oh dat spel was zeker gaaf. Chaos Engine ook leuk, maar vooral de art van die 2 games was bizar goed voor die tijd.
Waarom denk je dat ik het deel. Wat de meeste hier aan nostalgische gevoelens hebben (aan 16bit) met de SNES, PC Engine of Megadrive, is bij mij wel de Amiga ja.
 
Vooral die monitor nek lekker tegen de muur aan schuiven. Wel handig een jamma naar vga converter trouwens. Een must voor de beeldbuis liefhebbende arcade kenner :)
 
Het is Gratis, dus als je in de buurt woont, kun je het altijd ophalen. Naar de stort kan altijd nog, mocht het niks zijn
 
Back
Top