What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Via humble bundle zijn alle games van uitgeverij Degica in de aanbieding.
Die brengen de cave games en meer shmups en andere japanse games uit in het engels op steam/pc.
 
Z'n matties Van de Zande & Lars hebben al respectievelijk € 1.400,00 & € 1.450,00 geboden.
Op zich een leuk projectje met ongeveer 100 euro 200 euro aan materiaal kosten. + de kosten van een Pandora's Box 4.
"zelfs vrouwlief zal dit mooi vinden.", mwa dat moet dan wel een holbewoonster zijn.
Maar anyway, ik zou 'm toch wel willen hebben. Voor het undercover element. Ik heb er 150 voor over.
 
PascalP":78yq2sxv said:
de kenner weet wat ie waard is

€2,50?

Ik vond overigens hetvolgende extreem komisch:
En mocht er niet op gespeeld worden, is het een designmeubel waar veel in kan worden opgeslagen!

Whahahahahahahaha!!! Designmeubel...echt die gast moet standup comedian worden.
 
Is er volgens mij voor de grap opgezet kan toch niet anders?...........
 
Niet echt gespot, maar is er iemand op zoek naar een Xbox360 met Jtag etc. Ik doe de mijne weg, maar weet niet of er vraag naar is. Ik gebruik hem alleen voor Tekken en Akai Katana. (Staat amper aan dus). Pb me maar
 
Da Dude":19isdkop said:
Niet echt gespot, maar is er iemand op zoek naar een Xbox360 met Jtag etc. Ik doe de mijne weg, maar weet niet of er vraag naar is. Ik gebruik hem alleen voor Tekken en Akai Katana. (Staat amper aan dus). Pb me maar

Pb 8)
 
Speel weleens met de gedachte om zoiets zelf te bouwen, maar dan komt er wel een 60" scherm in de salontafel zonder emulatie, alleen console en jamma zou het dan worden. Maar inderdaad, niet echt relaxed om zo te spelen.
 
Form over function... Een tv heb je toch al in de huiskamer, gewoon twee wireless fight sticks en een MAME PC, klaaar. Als je moeilijk wil doen kan je zelfs nog undamned decoder + supergun + scan converter route gaan voor echte JAMMA. Of weet je, je koopt gewoon zo'n kant en klare candy cabinet voor de helft van de prijs van zo'n lillek IKEA ding en speelt alles origineel zonder lag of slechte emulatie...

PS: hoort dit niet gewoon in de Parultjes op Marruktplaats thread? :P
 
De Parultjes op Marktplaats thread heeft jinxz destijds vooral opgezet voor advertenties waarbij het gebruik van taal (of meer het misbruik ervan) voorop staat. Verder eens met form over function trouwens.
 
Gedrochten mogen toch ook wel in de parultjes?
Het blijft altijd genieten :)
 
Back
Top