What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Oeps sorry, had ze natuurlijk eigenlijk ook hier te koop aan moeten bieden :)
Maar inderdaad, flinke opruiming aan het houden.
M'n laatste candy cabinets en accessoires de deur uit, meer ruimte voor dedicated woodies.
Morgen een Paperboy en Mappy ophalen! :D

Psykick":1e5deo4t said:
Cageman":1e5deo4t said:

Bekend forumlid ;)

:mrgreen:

Denk dat er geeneens tijd was om ze overal aan te bieden. Volgens mij gaan warme broodjes niet eens zo snel :-)

dkjr":dfd4xa7c said:
Cageman":dfd4xa7c said:
En wat is het voordeel van die bundel bovenop de images die al rondwaren voor bv MAME?
SNK Playmore supporten natuurlijk :)
:text-blondmoment:

:mrgreen:

sombetzki":1z6xy656 said:
After Burner Climax, Crazy Taxi, Jambo Safari en een single player Club Kart.
Op te halen in Nederland, volgens mij van een bekend forum lid :mrgreen:

Psykicks arcade groothandel BV :-)

sombetzki":rocr2xzb said:
Gespot op neo-arcadia;
http://www.neo-arcadia.com/forum/viewto ... 43c8df1f85

Is voor dat soort kasten geen markt voor hier Anton, anders doe ik het zo. Vaak genoeg uit courtesy hier geprobeerd, maar niet eens een reactie op gehad in het topic. De candies die Barry aanbiedt zijn voor die prijs zeker nog wel interessant voor Nozomi members ;)

Psykick":30ai547m said:
Is voor dat soort kasten geen markt voor hier Anton, anders doe ik het zo. Vaak genoeg uit courtesy hier geprobeerd, maar niet eens een reactie op gehad in het topic.

Als je nu eens een NNC aanbiedt :)

Psykick":p5tqlpsc said:
sombetzki":p5tqlpsc said:
Gespot op neo-arcadia;
http://www.neo-arcadia.com/forum/viewto ... 43c8df1f85

Is voor dat soort kasten geen markt voor hier Anton, anders doe ik het zo. Vaak genoeg uit courtesy hier geprobeerd, maar niet eens een reactie op gehad in het topic. De candies die Barry aanbiedt zijn voor die prijs zeker nog wel interessant voor Nozomi members ;)

I know vriend ;) Is ook geen aanval hoor 8)

I know dude :mrgreen:

Pesten mag altijd, maar ik wilde het alleen toelichten, omdat er ook veel lui op het forum zitten die dat mss niet weten. Frankrijk is op dit moment een goede markt voor deze shizzle en Retro Planet kan de centen goed gebruiken ;)

Psykick":3lanifqf said:
I know dude :mrgreen:

Pesten mag altijd, maar ik wilde het alleen toelichten, omdat er ook veel lui op het forum zitten die dat mss niet weten. Frankrijk is op dit moment een goede markt voor deze shizzle en Retro Planet kan de centen goed gebruiken ;)

Doneren kan op: giro 27237 tnv R. Planet

De Holy Grail van Holy grails staat te koop in de VS. Een echte Sega R360: http://forums.arcade-museum.com/showthread.php?t=381435
Filmpje van de exacte kast zoals die te koop is :

Als iemand serieuse interesse heeft wil ik wel helpen met het organiseren van transport. Verwacht wel een prijskaartje van minimaal 5K voor de machine (bargain imho) en zo'n 1200-2000 euro transport + hatelijke BTW zodra hij in NL aankomt. Een dergelijke cab vereist z'n eigen container.

Back