What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Ik zou veel te bang zijn om voor dat geld opgelicht te worden als verkoper. Op dat gebied vertrouw in Ebay en Paypal voor geen ene meter...Paypal claims zijn gigantisch makkelijk voor de koper en als ze een creditcard hebben gebruikt via Paypal, kunnen ze het geld van wat ik heb gehoord heel erg makkelijk terug laten storten. Heb er overigens wel echt over na zitten denken, maar die thread op NG.com laat de mogelijkheden van een scam zien (voor zowel koper als verkoper). O ja, ben ook zeer materialistisch...

R2-2D":2cyuc5cx said:

Kijken waar deze Pulstar Aes voor weg gaat.
Mensen snappen EBay niet. De veiling duurt nog 6 dagen, en er wordt als een gek geboden.. Iedereen weet toch dat je pas tegen het einde van de veiling een sniper bod uitbrengt..? Staat nu al op 1011 euro. Dit slaat werkelijk nergens op.

Cageman":3pwxazw9 said:
R2-2D":3pwxazw9 said:

Kijken waar deze Pulstar Aes voor weg gaat.
Mensen snappen EBay niet. De veiling duurt nog 6 dagen, en er wordt als een gek geboden.. Iedereen weet toch dat je pas tegen het einde van de veiling een sniper bod uitbrengt..? Staat nu al op 1011 euro. Dit slaat werkelijk nergens op.

haha, mensen zijn nou eenmaal niet zo snugger. Of mensen hebben het geduld gewoon niet...

Plus je vrienden die je laat mee bieden om de prijs op te drijven.

PayPal is aardig veilig. 1 nadeel, als je een geschil hebt met de koper/verkoper. Pakt Paypal het geld af tot het geschil opgelost is.

Even vanuit de positie van koper :

Paypal is alleen veilig wanneer je de optie kiest "betalen voor goederen of services". (Dit is waar vaak door de verkoper +4% wordt gevraagd).
Mocht je dan je betaalde item niet ontvangen, kan je een claim indienen bij Paypal.

Paypal kan niets voor je doen wanneer je het geld overmaakt "als gift naar vrienden of familie".

Klopt, maar als je het niet vertrouwd ga je geen gift gebruiken lijkt mij.

Overmaken maakt ook geen drol uit. Ik heb ooit geld overgemaakt naar België. En nooit iets ontvangen.
Mijn bank gaf toen aan dat de overdracht van mijn geld op correcte wijze is gegaan, en dat zij er verder buiten staan.
Ik werd doorverwezen naar de Politie, die er uiteindelijk ook niks mee hebben gedaan. Weg geld.
Als het dichterbij was, was ik langsgereden. Wel eens eerder gedaan. Maar de benzine was net zoveel als het geld.
Het toen er maar bij laten zitten.

Nu gebruik ik juist PayPal, om dat soort gezeik te voorkomen.

Wat mij betreft de beste versie van SFIII...ook fijn dat de cartridge de suicide battery niet nodig heeft en prima zonder werkt.

Ik snap dit concept nog steeds niet helemaal. Voor welke toepassingen is dit apparaat nou echt beter dan een laptop.
Hij past volgens mij wel net in je binnenzak, Maar het zal wel te zwaar zijn om echt comfortabel te zijn. En het lijkt me ook niet echt comfortabel om hier lang op te werken/gamen. Wel een hele coole device, maar ik zie nauwelijks voordelen.
Misschien voor in een hele hele hoge boomhut. Aan de andere kant, een usb saturn controller er aan en je hebt wel een sweete setup, maar toch wel klein scherm. Mijn oude iphone 5s heeft een 4" scherm, deze Pyra een 5" scherm. Best veel geld voor een device wat niets beter doet dan een laptop volgens mij. Wireless multiplayer arcade emulatie zoals supermodel zou misschien well mogelijk moeten zijn.

Al je retro computer, console en arcade games speelbaar in 1 console ter grootte van je Nintendo DS (niet de XL), maar ook een volledig werkende laptop.
Ik heb de Pandora gehad. En het was wel heel handig, en gamen gaat perfect met de joypad van de console.
Ik heb hem verkocht voordat deze uitkwam, om het geld te gebruiken voor deze. Maar nu ik de nieuwe JXD S192 Android tablet bestelt heb, waar mee ik ook kan gamen. En dit is toch een uitgave van 600 euro. wacht ik nog even, tot ze uit zijn.

Back