What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Die blast city op MP heeft een aangepast CP..:

$_85.JPG


Heiligschennis!!!
 
Panic button/ Self Destruct button voor rage quits.
Iemand die dat met zo'n CP doet, moeten ze tegen een muur zetten en preventief ruimen.
 
cthulhu":j7cwm7ba said:
Iemand die dat met zo'n CP doet, moeten ze tegen een muur zetten en preventief ruimen.
Wees gerust, aldus de verkoper "Orginele Control Panel zit er ook nog bij mocht je de kast weer orgineel willen maken!". Deze kerel heeft dus een extra CP gemaakt met een Blast overlay om de boel in stijl te houden. Niet mijn smaak, maar wel praktisch als je 'alles' wilt kunnen spelen zonder CP swap.
 
Robert":f6u5rqqg said:
Wees gerust, aldus de verkoper "Orginele Control Panel zit er ook nog bij mocht je de kast weer orgineel willen maken!". Deze kerel heeft dus een extra CP gemaakt met een Blast overlay om de boel in stijl te houden. Niet mijn smaak, maar wel praktisch als je 'alles' wilt kunnen spelen zonder CP swap.

Dat stelt mij dan weer gerust.

sombetzki":f6u5rqqg said:

Voor alle Neo Geo fans die flink willen lappen op catawiki ;)

€ 150 - € 260 voor een AES Fatal Fury? Heeft de veilingmeester crack gerookt of is dat spel tegenwoordig echt zoveel waard?
Er staat ook "We are hiring video game experts"...met deze schattingen is dat wel nodig dunkt mij.

Misschien kan ik voor de AES versie van Blazing Star hier meer vragen dan op Ebay.
 
cthulhu":1j6blydi said:
Robert":1j6blydi said:
Wees gerust, aldus de verkoper "Orginele Control Panel zit er ook nog bij mocht je de kast weer orgineel willen maken!". Deze kerel heeft dus een extra CP gemaakt met een Blast overlay om de boel in stijl te houden. Niet mijn smaak, maar wel praktisch als je 'alles' wilt kunnen spelen zonder CP swap.

Dat stelt mij dan weer gerust.

sombetzki":1j6blydi said:

Voor alle Neo Geo fans die flink willen lappen op catawiki ;)

€ 150 - € 260 voor een AES Fatal Fury? Heeft de veilingmeester crack gerookt of is dat spel tegenwoordig echt zoveel waard?
Er staat ook "We are hiring video game experts"...met deze schattingen is dat wel nodig dunkt mij.

Misschien kan ik voor de AES versie van Blazing Star hier meer vragen dan op Ebay.

Heb je een originele Blazing Star voor de aes? Care to sell?
 
R2-2D":3frqyqaw said:
Heb je een originele Blazing Star voor de aes? Care to sell?
Ik denk dat je die voor een nier wel mag hebben. Of een paar ribben. Of een oog.

Maar ben zonder gekheid wel benieuwd wat die game op AES nu ongeveer zou doen.
 
R2-2D":28qaiond said:
Heb je een originele Blazing Star voor de aes? Care to sell?

Yep, ik heb een originele AES Blazing Star en die doe ik niet weg, net zo min als m'n AES Twinkle Star Sprites...sorry. Beide lang lang lang geleden gekocht toen ze ook al duur waren (respectievelijk €500 en €400), maar niet zo achterlijk als nu.
 
Gaat werkelijk heldmaal nergens meer over. Er zijn echt idioten die zoveel geld uit willen geven aan een computerspel dat volgens mij helemaal niet zo extreem zeldzaam is. Och ja, hetzelfde geldt tegenwoordig ook voor alle soorten retrospellen, alleen niet in deze mate (op arcadespelen van Cave na). Ik geef toe dat ik ook waanzinnige hoeveelheden geld heb uitgegeven in totaal, maar zelfs ik ben niet zo gek om dat soort bedragen uit te geven.
 
Als ik in jouw schoenen zou staan had ik wel munt geslagen uit deze situatie. Dan maar een paar titels minder, maar als dat duizenden euro's oplevert.. Poeh.
 
Back
Top