What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Hee. Die is van Pieter Verbruggen. Een PB2.. die zijn wel goed geld waard hoor.. Psykick kan wel een goede inschatting maken, denk ik. Akuma misschien ook wel. Ik gok tussen 1200-1500 euro? Game is mega-populair, en de vraag is groot.

Kan er ook helemaal naast zitten.

Point Blank 1 of 2 zijn super leuk (vind ik dan), ik had er daarom wel een smak geld voor over :)
Mijn max was 1000 euro inclusief transport.
Heb er gelukkig een kunnen vinden voor 1000 euro inclusief transport :)

Bak geld, maar wel vette games inderdaad! Die in Duitsland is volgens mij wel in mindere staat. Was die van jou in top conditie voor 1000 ?

Hij was in iets betere staat dan die van Ebay nu.
Her en der wat beschadigingen aan de decals.
Geweren, verlichting etc. deden het prima.
Scherm heeft wel een probleem, heeft een cap kit nodig (eerste paar minuten vervormd).
Maar heb van de verkoper wel een reserve scherm bij gekregen.

Beste Leden,

Ik zie vandaag op marktplaats dat iemand van Pony Park Slagharen met zijn Arcade attractie/hal stopt. Hij heeft al zijn kasten te koop o.a. The Simpsons :shock: .

Zie link:

hoi goeie tip
heb ze al eens meer voorbij zien komen

prijzen zijn wel wat hoog
en als nadeel dat ze in slagharen de hele dag aan staan jaar in jaar uit

ik war er een jaar of twee geleden ,was aan elke monitor wel wat aan

1 ding, Ik ben een aantal keer met mijn gezin daar geweest, en alles wat je daar koopt heeft wel wat liefde nodig.
Dis simpsons zag er altijd wel netjes uit.

GTI club blijft een leuk spel, maar vooral als je er 2 of meer hebt.

http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ichSnippet

Beatmania kast te koop voor een zeer faire prijs. Ik had 450 afgesproken maar hij past niet door een gewone deur. (90cm diep) Volgens mij zijn hier maar 5~7 van in heel Europa, dus op zich wel rare.

Verder verkoopt deze guy nog meer kasten. Hij heeft mij verteld dat hij komende week een nieuwe lading binnen krijgt. Misschien interessant om even in de gaten te houden.

Die Point Blank 2 gaat denk ik voor ca. €1000,- is een populaire kast en is ook de beste in de serie

Die kasten in Slagharen zijn allemaal compleet afgetrapt en niet waard voor dat geld. De enige leuke die ik erbij zie zitten is Off Road.

Die Hiphopmania is echt een totaal rukspel. Ben daar even geweest om wat spullen op te halen en heb hem even gespeeld, maar vond er helemaal niets aan. Ik denk dat Dexx daar veel meer over kan vertellen.
Die DJ kast die we van Jaleco hebben staan is veel leuker en duidelijk een Rip-off van deze kast. Ik heb er weinig verstand van overigens, maar de verschillende game modi die ik heb gespeeld waren niet leuk.

idd die beatmania ,vind ik ook niet zo leuk.

ja die kasten in slagharen,zijn echt nie best hoor
hebben zwaar leven gehad ,niet met spelen maar gewoon aan staan de hele dag

point blanc is wel leuke kast,maar 1000 euro vind ik wel erg veel hoor

Psykick":2wthvmap said:
Die Point Blank 2 gaat denk ik voor ca. €1000,- is een populaire kast en is ook de beste in de serie

Die kasten in Slagharen zijn allemaal compleet afgetrapt en niet waard voor dat geld. De enige leuke die ik erbij zie zitten is Off Road.

Die Hiphopmania is echt een totaal rukspel. Ben daar even geweest om wat spullen op te halen en heb hem even gespeeld, maar vond er helemaal niets aan. Ik denk dat Dexx daar veel meer over kan vertellen.
Die DJ kast die we van Jaleco hebben staan is veel leuker en duidelijk een Rip-off van deze kast. Ik heb er weinig verstand van overigens, maar de verschillende game modi die ik heb gespeeld waren niet leuk.

Van beatmania moet je houden maar deze versie van beatmania, hiphopmania, is gebaseerd op een van de eerste versies. Er zijn een stuk of 11 versies die steeds meer songs hebben en betere/tweaked gameplay. De eerste versies spelen super kut, net als die van DDR, dus ik kan me voorstellen dat je het ruk vond :p Mijn plan was om hem te converten naar een latere mix, bv. Beatmania final mix of 7th. Die hebben betere songs, veel meer (60+ t.o.v. de 12 die hiphopmania heeft) etc. Die jaleco game is idd best grappig, jammer dat wel de vorige keer het geluid enorm hard stond :p

Mooie prijs die in de UK. Ziet er ook top uit, zelfs met extra gameboard. Zou ik de cab ook wel voor ophalen...

450 euro is het ongeveer. Als ie in NL 1000 moet kosten heb je nog 550 euro over voor de overtocht... Roadtrip vind ik wat te ver gaan :-). Jinxz toevallig nog ruimte over in een container uit de UK ;-)

Back