What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Die Operation Wolf is net zoals de naam van de verkoper...verdwaald.
Wordt die cab na elke keer verkocht te zijn meer waard ofzo (ondanks het gebrek aan geluid)?
 
Voor de liefhebbers van een multi-play-it-all systeem, preorder op Amazon Japan (klik het plaatje):
2342-cyber-gadget-retro-freak-console-on-amazon-jpn_zps3bynlxim.jpg
 
Sorry, dat is echt troep. Net als de Retron, ga dan emuleren op de pc.
 
vet ding. zou wel cool zijn voor het NGC. Hmmmm... :)
 
zou dat niet dezelfde zijn, als waag een gokje??op mp
met zijn flippers??

ik heb er trouwens mijn star wars trilogie gekocht en die gaat goed
 
Marcosan30":3esy4xdc said:
Cageman":3esy4xdc said:
vet ding. zou wel cool zijn voor het NGC. Hmmmm... :)

Waarschuwing: als jullie die NBA jam kopen, ga ik nooit weer naar huis :!:

Ok, da's mooi, ik heb al geboden, staat al een tijdje op mijn wishlist :)
 
Back
Top