What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Voor de mensen die hun sociale leven helemaal zat zijn, of gewoon niet willen weten hoe de zon er uit ziet: Skyrim is nu op steam voor maar 3,74 euro

The_Elder_Scrolls_V_Skyrim_cover.png

Wat een lijer. Die Operation Wolf was gratis als ik me niet vergis. Effe laten staan een weekje of wat en dan lekker cashen.

Daarom ook mijn reaktie, Daar issie weer.

OF, deze chef heeft hem opgehaald, en nu probeerd HIJ er geld voor te krijgen.
Ik weet het niet, maar zou kunnen.
oooeee twilight zone!!! :P :P :P

sale en steamaccounts. ik zit er bovenop. :mrgreen:

Ik hoard geen games meer zoals eerst, maar toch groeit mijn bibliotheek gestaag door 😉

Ik heb die operation wolf ook gehad, weggegeven aan het computerspel museum in zwolle, maar die kast is loodzwaar was echt niet te tillen

Ik zoek wel nog een pcb voor deze kast, die ik weggegeven had werkte de pcb helaas niet en bleek ook niet te repareren

mocht iemand wat hebben liggen dan hoor ik het graag

Die arme Operation Wolf, die staat elke maand weer in een andere schuur. Die kunnen we inmiddels wel 'the slut' gaan noemen.

Ik weet niet of deze al bekend was, maar misschien leuk voor de Street Fighter fans onder ons:

street-fighter-t-n-c-01-ryu-398613.3.jpg

street-fighter-t-n-c-01-ryu-398613.4.jpg

street-fighter-t-n-c-01-ryu-398613.5.jpg

Geeft ook nog geluid (Hadouken...natuurlijk).

http://www.play-asia.com/street-fighter-t-n-c-01-ryu/13/708jkl

Back