Jinxz":127ihfq1 said:Ze hadden een aantal grappige machines maar vanaf het moment dat de eigenaar d'r geen geld meer in wou steken en de zaak liet verslonzen was het inderdaad een paupere aanblik.
Constant hangjongeren voor de deur en zodra je binnen komt val je op je bek vanwege opkrullend tapijt.
Precies. En jij?dexx":24y3l7ii said:wij gaan door met verzamelen van goede games![]()
Cageman":1mbo04bm said:Precies. En jij?dexx":1mbo04bm said:wij gaan door met verzamelen van goede games![]()
:mrgreen:![]()
Psykick":3d1a27w5 said:Hahahaha!
Psykick":2nlscuhg said:Ik lachtte om het hele verloop, maar vooral om de opmerking van Arjan, sorry Dexx :mrgreen:
Ik ben btw. een kast die jij wel kan waarderen denk ik. De Drum station, precies wat jij doet, maar dan met een drumstel![]()
dexx":iuhs620c said:enne.. niks oh snap, waar je ook op doelt.... dat interesseert me geen reet :mrgreen:
Jinxz":1zduaonc said:dexx":1zduaonc said:enne.. niks oh snap, waar je ook op doelt.... dat interesseert me geen reet :mrgreen:
En gelijk heb je. Ieder z'n ding.
dexx":3vgfi23v said:Geeft niet ManMaarre... De drum station?? Wat voor unit is dat dan? :mrgreen:
cthulhu":2dc9dwpg said:dexx":2dc9dwpg said:Geeft niet ManMaarre... De drum station?? Wat voor unit is dat dan? :mrgreen:
Dittum?
Precies. Dus post vooral dingen die we allemaal interessant vinden, dexx.dexx":3u3md4sl said:dus, alles wat anderen niet interesseert... Hou dat lekker voor jezelf he![]()
Cageman":2lqaim60 said:Precies. Dus post vooral dingen die we allemaal interessant vinden, dexx.dexx":2lqaim60 said:dus, alles wat anderen niet interesseert... Hou dat lekker voor jezelf he![]()
:mrgreen:![]()