What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
hoi
tjsa mooie prijs voor daytona,gewoon gaan kijken.
en goed opletten voor grapchic issues

voor wat betreft markplaats en vaak terugkomen ach zal wel bieden en nooit ophalen zijn(kijk maar naar die harley davidson staat er ook weer op)

en idd brugge mooie stad weekendje van maken zou ik zeggen

en in berlingo gaat niet passen :D

succes hoop dat je hem scoort :D
 
Cabs moeten wel uit elkaar; ze staan namelijk niet op de begane grond begreep ik van de verkoper.
 
Jinxz":30lv5my3 said:
Cageman":30lv5my3 said:
Cabs moeten wel uit elkaar; ze staan namelijk niet op de begane grond begreep ik van de verkoper.

Uitdaging nr. xx ;)
Exact. En met 'uit elkaar' bedoel ik niet dat je twee single units overhoudt, maar dat beide units gedeeltelijk of geheel gedemonteerd zullen moeten worden. Geen rocket science, maar wel een werkje.

Een enkele unit weegt namelijk 250 kilo. De twin met topper weegt totaal iets van 540 kilo.
 
Cageman":2uk98q86 said:
Jinxz":2uk98q86 said:
Cageman":2uk98q86 said:
Cabs moeten wel uit elkaar; ze staan namelijk niet op de begane grond begreep ik van de verkoper.

Uitdaging nr. xx ;)
Exact. En met 'uit elkaar' bedoel ik niet dat je twee single units overhoudt, maar dat beide units gedeeltelijk of geheel gedemonteerd zullen moeten worden. Geen rocket science, maar wel een werkje.

Een enkele unit weegt namelijk 250 kilo. De twin met topper weegt totaal iets van 540 kilo.

Heb me vorig weekend ook vies verkeken op het gewicht van een single. Damn is dat zwaar!
 
Hahaha als het doorgaat, wordt het een goede workout, ik heb MasterG al gevraagd om mee te trainen xD
 
Voordeel is dat je de cab gelijk van binnen en buiten leert kennen. Vergeet niet het doppensetje mee te nemen.
Sega is maatje 13?
 
Gewone doppenset, en security torx meenemen. je komt allerlei maten tegen.
 
Thanks voor de tips allemaal.
Als busje ga ik dan een Sprinter huren, met laadruimte 326cm x 178cm x 194cm moet dat ruim voldoende zijn toch?

Een voordeliger alternatief is een Toyota Hiace met 278cm x 165cm x 142cm laadruimte.

Scheelt 20 euro ongeveer.
 
Voor die 20 euro die het scheelt zou ik toch de sprinter nemen. Niks zuurder dan dat je nog een x moet rijden omdat het toch niet past. Kost je dan meer dan die 20 euro die je bespaart
 
True. voor een paar knaken de zekerheid hebben dat het past gaat boven alles. Ik heb te vaak het volume van arcades verkeerd ingeschat.
De laatste keer dat we een lading cabs ergens met een grote bakwagen ophaalde dachten we ook met 2 ritten klaar te zijn. Werden er uiteindelijk 5 ;)
 
Afmetingen van die kasten staan gewoon online he mannen. Pak een manual van daytona, indy, or2, etc. Die cabs zijn allemaal hetzelfde.
 
Akuma2000":ilos4y0y said:
Thanks voor de tips allemaal.
Als busje ga ik dan een Sprinter huren, met laadruimte 326cm x 178cm x 194cm moet dat ruim voldoende zijn toch?

Een voordeliger alternatief is een Toyota Hiace met 278cm x 165cm x 142cm laadruimte.

Scheelt 20 euro ongeveer.

Moest je zaterdag naar Brugge komen mag je zeker iets laten weten. Ik ben er namelijk opgegroeid dus ken de weg en spreek het dialect :D

Maar stond die cab niet eerst in Tielt op het eerste verdiep???
 
Krijg nog geen reactie van de verkoper, maar als het doorgaat laat ik je weten :)

Het staat idd op eerste verdieping, maar nu in ieder geval in Brugge zei hij.
 
Ik vind deze Daytona deal maar steeds gekker worden. Hij heeft er ondertussen al 3 keer opgestaan geloof ik met telkens andere info. De prijs is al opgelopen naar over de €700,- e.d. en hij is elke keer weer te koop. Ik vertrouw het voor geen meter! Be careful!
 
Ja idd, is bijna te mooi om waar te zijn, meestal is dat ook zo op marktplaats :(
 
Back
Top