What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Anunaki":3grafbj8 said:
Nee ik heb m gemaild jinxz

Altijd handig. 500 is best een hoge prijs idd. Considering dat het scherm wellicht niet in orde is etc. etc.
Het zou goedkoper zijn om via DLF groupbuy een origineel te kopen lijkt me.
 
Omdat 75% van de Nederlanders de taal niet beheerst. Om mee te beginnen ;)
 
'wii' klinkt als 'we' in het engels is vertaald als 'wij' in het Nederlands. Volstrekt logisch die advertentie 😉
 
zow gratis b&o opgehaald met ab en video
en extras witte kap
als iemand witte kap zoekt voor mx7000??
kom m halen kun je ook gelijk potje gamen
gr robert
 
stevuns":28wkm7v0 said:
Zit wel een afstandsbediening bij. Heb ik bij die cabs van jullie nog niet gezien :mrgreen:
En nu is het helemaal goed gemaakt ;) De cab is nu een Vewlix killer :mrgreen:
 
Nee,nee,nee,nee,nee,nee,nee,nee,nee,nee,nee,nee,nee,nee,nee,nee,neeeeeee!
 
:D Lachen jullie maar, maar volgens mij is het gewoon deze showcase cab, maar dan verkloot

img_0452.jpg
 
TheAddicT":3a53p2a7 said:
:D Lachen jullie maar, maar volgens mij is het gewoon deze showcase cab, maar dan verkloot
Ja, dat had ik al wel gezien, maar dat maakt het uitlachen er echter niet minder om hoor :)

Zijn sowieso lelijke cabs. Ook als ze niet gemodificeerd zijn
 
Tja inderdaad. Het gebruiken van hout is geen excuus om maar plankje-plankje een emotieloos ding te maken. Ik heb die showcase cabs vaak voorbij zien komen maar snap niet dat ze ooit commercieel zijn ingezet.
Ik bedoel een Darius Burst is ook een houten cab:
dariusburstanotherchroniclesarcadestreet_zpsb803c047.png
 
Back
Top