Heb er in de Weekly Offer pagina op PA even op gereageerd. Wie weet ziet iemand het.
http://www.play-asia.com/weekly-special ... 49-en.html
http://www.play-asia.com/weekly-special ... 49-en.html
ChapDDR":2imivocz said:Is dit een custom machine? Ziet er raar uit...
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr

Welnee man! Kijk nou eens naar de volgende gem:Jinxz":7zxqq6e7 said:Af en toe voelt Marktplaats als een soort doucheput van de samenleving. Typo's, smerige rommel, slechte foto's, verkeerde omschrijvingen en hobby projecten van figuren met 2 linker handen.
Wat doet dat ding in de spelcomputer-categorie..!?ChapDDR":i2mw8zmf said:Daytona met 'kapotte beeldschermen' http://www.marktplaats.nl/a/spelcompute ... ousPage=lr
Misschien willen jullie nog een twin?
ChapDDR":lb5ci2ji said:Daytona met 'kapotte beeldschermen' http://www.marktplaats.nl/a/spelcompute ... ousPage=lr
Misschien willen jullie nog een twin?
Anunaki":3ia985cv said:Zat meteen op de dk jr cab maar is te duur voor mij