What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
retrocab":89z5yfru said:
mooie vindicators

door mij helemaal binnen en buiten nagezien ,opgeknapt

perfecte monitor en print

komt eenmalig te koop,anders blijft hij in de collectie

Mooie cab voor een mooie prijs.
Je zet dan in je omschrijving dat lager bieden dan 225 euro geen zin heeft is er altijd een tamme hond die 20 euro biedt :roll:
 
Ik denk dat hij doelt op deze regel: Moet wel helemaal nagekeken worden!

Dan kun je ervan uitgaan dat die defect is
 
Tja als iemand een aantal cabs heeft staan dan mag je er vanuit gaan dat hij er verstand van heeft. Als er dan vervolgens bij staat 'moet nagekeken worden' dan vindt ik dat behoorlijk misleidend want hij weet waarschijnlijk donders goed wat er mee mis is.
 
als ik lees dat ie compleet is, maar wel helemaal moet worden nagekeken..... vind ik dat vrij duidelijk

maar ik had hem al op DLF zien staan en ben dan mss al bevooroordeeld
 
Anunaki":83g1z8ej said:
als ik lees dat ie compleet is, maar wel helemaal moet worden nagekeken..... vind ik dat vrij duidelijk

maar ik had hem al op DLF zien staan en ben dan mss al bevooroordeeld

't zal best een integere verkoper zijn maar de add is dat niet. Ik durf te wedden dat als er iemand bij 'm langs gaat om de cab te kopen en door vraagt over de staat van de cab dat er meer info is.
 
Back
Top