Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Hylke is dat. Die heeft hier een paar posts gedaan wel, o.a. line of fire en audio repairs. Ik zie ook dat hij nog wat andere dingen in de verkoop heeft. Toch maar weer aan de flippers
Eens, speel het ook nooit, vond in die tijd de GFX wel een soort van cool vanwege het hoge digitized gehalte... 8) Alleen daarom al toch een soort van classic :roll:
Maarja, in dit filmpje 1cc't iemand de game. Dus 1 credit voor 13 minuten gameplay en stroomverbruik. Als arcade eigenaar wil je niet aan de 'receiving end' staan denk ik
Xak etc wist ik. Ik heb nog van Fony de metal gear 2 in het engels voor PC.
Maar Illusion City heb ik alleen in het Japans gehad. Van mijn hele Msx collectie heb ik alleen nog de msx info bladen van Rinus (totally chaos). en wat cd's van nwo e.d..