What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Cageman":bda5cshk said:
Marcosan30":bda5cshk said:
Ja a blast from the past, ideaal voor 4 player games, allemaal even lappen leden van shmupteam noord? :mrgreen:
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
ik lap graag wat tientjes mee en kom dan lekker een potje mee gamen! Epische game, imo.

Jij bent zeker welkom arjan. Je hoeft niks te lappen, zelfs de bitterballen en de goudgele rakkers zijn dan gratis :mrgreen:
Hoop dat ik de overige leden mee kan krijgen 😉

Heb al met die gast overlegd en hij vraagt 1000 euro ervoor. Dat is helaas een beetje boven het studentenbudget. Hij is voor jullie jongens! :D

ChapDDR":3klsb1o9 said:
Heb al met die gast overlegd en hij vraagt 1000 euro ervoor. Hij is voor jullie jongens! :D

Geloof mij maar dat daar de helft wel af kan (het helpt niet als je direct roept dat je budget maar 100 euro is)
jesus chappie 1000 euro is jouw jaarsalaris 😉 hopelijk doe je een goede studie waar je straks bakken met geld mee binnenhaald :D

Ik vroeg gewoon wat die ervoor vroeg en dat ik in de buurt woon, zegt die 1000,- alsof het niks is :P

[Sarcasm]Wie weet wordt het nog wel wat voor Bob (of voor mij). [/Sarcasm]

En jup, informatiekunde. De op een na meest gewilde studie zeggen ze, niet dat ik dat helemaal geloof maarja.

Leuk ook dat hij op zijn eigen advertentie biedt.

100 euro is cheap, als de PCB 100% is. Anders is het diefstal ;)

Ja, precies.. dat is het risico.. en dan kun je een paar honderd euro bij de aanschaf optellen om het hersteld te krijgen.. Al die Daytona USA bordjes gaan er vroeg of laat aan geloven..

Back