What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Ik baalde altijd van de spiegels, of glazen achterkant als je veel figuren in een kast zette. Ik had altijd Billy kasten met glazen deuren van de ikea. Witte achterkant, minder druk daardoor.
 
Als ik niet op die KI zat te azen, had ik deze wel gewild. Stond er al een x eerder op.

maar voorlopig alle ballen op KI
 
Ja was er op een gegeven moment mee gestopt en per mail verder gegaan.

Miste er ook 1 in de UK op een haar

Vanaf mijn mobiel verstuurd
 
Ik heb daar al eens een game gekocht, verzending duurt inderdaad even maarja. Is de game zo slecht? Ik heb hem net gekocht xD
 
Marcosan30":2q1cs285 said:
Oh nee he, laat Anton die naomi kast maar niet zien :D
Die is dol op lege kasten en knutselen

Ik zag het al... werd al weer helemaal wild..
(en toen zei het stemmetje in mijn hoofd dat ik een huis heb gekocht en daar nog geen ruimte heb voor meer cabs)

Net een half jaartje te vroeg, als dr eenmaal een schuur bij het nieuwe huis staat komt er nog wel weer een knutselprojectje bij denk ik :oops:
 
Back
Top