What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
zullen we hem verblijden met deze link hahahaa

p.s. ik denk wel dat ik weet die dan moet huilen.
Dat is als een Lotus Elise inruilen voor een Fiat panda.
 
iCade voor Ipad nu voor € 39,- inclusief verzenden van de officiële site .
Kunnen eventueel een lichte beschadiging hebben maar ik kan eigenlijk niks vinden aan de mijne .

http://www.iononline.nl/icade.html

Grappig hebbedingetje, ik heb zelf een Mini maar dat gaat ook prima .

IMG_0167.jpg
 
Snel een iCade besteld :) voor dat geld wil ik er wel een hebben.
Reden van de prijsverlaging is volgens de site dat de doos beschadigd is.

Afgerekend met iDeal en dan wordt er geen 39,95 maar slecht 35,95 van je rekening afgeschreven ?
We zien het wel.
 
Hahahaha kga stuk hier... Bij die twee pakken shag zou ik een goeie aansteker kopen en direct na de ruil de fik erin zetten voor de deur van de aanbieder. En net zo lang staan kijken tot het hele ding tot ashes is wedergekeerd. :lol:
 
Back
Top