A
Anonymous
Guest
Cageman":vvkrtmlh said:goatboy":vvkrtmlh said:
Hee! de verkoper is missjumjum!!! Ja, dat kan de NAC van Marc zijn, maar een aantal dingen kloppen niet: burn op de monitor, en een vreemd cp. misschien toch een eigen brouwsel?
Klopt was de mijne alleen heeft hij wel het een en ander veranderd.
Zie het duidelijk aan de bezel, is mat zwart.