A
Anonymous
Guest
Je geeft in een andere post aan dat je e550 al veel geld vond voor een cab.
Dan zou ik zelf importeren alvast uit je hoofd laten
Dan zou ik zelf importeren alvast uit je hoofd laten
P-Nut":3r3s5sap said:Had url in search gedaan van dit forum en zag geen resultaat was benieuwd of iemand toevallig ervaring had met deze website. Vandaar vraag naar shippingscosthad al vermoede dat het duur zou zijn
![]()
XanaduNL":296m73yx said:Hehehe, en dat noemt hij "slimline".
Btw, die 3 CPS2 boards, is het het risico waard als de batterij status onbekend is??