What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Ik zag het al idd,verkeerde rubrieken hebben mij al een x een Gauntlet cab voor 70,- en een demopod van dreamcast opgeleverd.

Op Marktplaats staat een SNK vs. Capcom Chaos jamma board (complete kit te koop).
Hij wil er 60,- euro voor.

Ik heb hem, maar toch bijna gekocht om de doos met handleiding folder en stickers.

Ik zag deze advertentie voor 50 euro!!!!
Wie met een bus vlakbij Bergen op Zoom heeft zondag niks te doen.
ik woon bij Arnhem, en heb geen auto evoor, maar damn......

Mischien wat voor jullie om te klussen.

http://verzamelen.marktplaats.nl/automa ... 75-20871-0

Arcade onderdelen + mooi kabinet voor mame (Opruiming)
Wegens het verbouwen en minder opslag ruimte nu een partij opruiming.
Niet bieden maar gewoon bellen DEZE ZONDAG ophalen.
De prijs! abnormaal laag, maar moet dit weekend echt weg. 50,00 euro.

Naomi header
Front and back kap
Zijkappen
Hantarex Chassis
Naomi IQ board
Naomi Versterker
2 x Nanoa Monitor voeding
Neo Geo 2 slots met het top spel samurai showdown
Test monitor/beveiligings scherm
Coin deuren
Royal video kabinet zeer netjes geen monitor (Was bedoelt voor een mame project met lcd)
2 jamma spel printen.

Alles is in goede en werkende staat. We praten hier losse verkoop van 1,000 euro
Emails worden niet beantwoord, bellen en ophalen want dit is een weggeef prijs....

Is zeker heel aardig, maar alleen voor retro-spul. Geen HD resolutie. Vind de vraagprijs wel hoog

Die eerste Ketsui staat er al meer dan een jaar op. De meeste Ketsui PCB's gaan voor rond de 40K Yen tegenwoordig.

goatboy":1vogkgcz said:
Die eerste Ketsui staat er al meer dan een jaar op. De meeste Ketsui PCB's gaan voor rond de 40K Yen tegenwoordig.

Ja, vond het ook flink aan de prijs

Back