What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Hey, da's een apart ding. Nog nooit gezien, is dat een Nintendo approved 3rd party GameCube?

Overigens moet een geïnteresseerde hem wel even ophalen in de UK, want ze verzenden alleen binnen de UK.

Was me nog niet opgevallen trouwens, deze seller verkoopt ook de cave boards en verstuurt ze wel buiten UK.

Ken heeft er ook nog eentje te koop volgens mij, zie ergens in buy/sell and trade 😉

Nou Asterix cab: lelijkste houten bak ooit met compleet waardeloos cp en 19" scherm en waarschijnlijk een chinese bootleg Asterix PCB. Benieuwd wat ze daar voor vragen, als het meer dan een paar tientjes is voor alleen de cab vind ik het pure diefstal. Fuck zeg, vierkante buttons, wie verzint het......

Waarom hebben we hier geen hall of crap, of hall of shite? Ik zeg sticky daarvoor!

Back