What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Behoorlijk Rare voor de sfc!!!
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=220212589456&ssPageName=STRK:MEBI:IT&ih=012
renderingranger1xx1.jpg

Sjezus .. wel eentje om in de gaten te houden... maar er zit niks in volgens mij. Maarja deze kan je misschien wel voor een paar honderd euri op de kop tikken.

Hoezo geen arcade cabs in Nederland?!

tja leek me wel handig dit even hier te posten aangezien ik geen interesse heb 😉

almighty":2lq0mke1 said:
tja leek me wel handig dit even hier te posten aangezien ik geen interesse heb 😉
Damn, gemist 604 euro. das niet veel als er ook een naomi set in zit. Volgens mij wel!
Ik heb geen 604 euro liggen, mar het is zekers een goede deal.

net eentje gehaald!
in totaal 23 euro!
als je gaat afrekenen dan staat er 50 USD verzendkosten, maar als je eenmaal betaald met paypal staat daar slechts 20 USD.
Hij heeft ook andere auctions. Lijkt me betrouwbaar, goede feedback. Volgens mij heeft deze dude echt super CPS2 games. En wellicht ook Neo-Geo. Deze seller moeten we in de gaten houden.
Hij heeft ook cheape shipment methodes. misschien kunnen we een keer gezamelijk scoren.
Ik laat wel effe weten hoe snel ik 'm binnen heb enzo!

http://cgi.ebay.nl/Neo-Geo-MVS-Metal-Sl ... dZViewItem

Gisteren al binnen gekregen. Is dat snel of is dat snel?
Vanuit de states. werkt perfect. Wel heeft X ook nog steeds slowdown. Zelfs op de Neo versie dus. Misschien als ik bloed uitzet in de options. Of wordt het dan alleen wit. Vette shit ouwe! Ik ga nu verder spelen.

Voor de volgende groep order wellicht!

Special Offer Machine (Container Basis)

Astro City or New Astro City @USD260 Min 36pcs for a 20”Container

Blast City On Call Min 36pcs for a 20”Container

Versus City On Call Min 30pcs for a 20”Container

Contact us to order.

Jacky

Welink Trading Company
E-mail.: Sales@welink.cc or Jacky@welink.cc
MSN : jack10033@hotmail.com

Back