What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Beetje dezelfde Pieter als die wij klaarmaken, enkel verschil is dat dit een klein scherm is en dat de controls echt baggert zijn van deze. Is gewoon niet te spelen op deze manier!
 
Zo'n vermoeden had ik al, ik herkende het frame en de poten maar kon inderdaad dat interne panel niet plaatsen. Wel een leuk ding, maar de externe control panel lijkt mij wel een stuk makkelijker.
 
Ach, er valt vaak te onderhandelen over dit soort cabs. 100 euro is meestal meer een eerst indicatie. Mensen zijn vaak blij als ze er vanaf zijn. Dus mogelijk een prijsje tussen de 50 en 100 euro is wel okay mits de kast goed werkt want ik heb het vermoeden dat het beeldscherm niet werkt als ik de advertentie zo lees.

Maar laten wij wel wezen, met die kast heb je wel weer eens wat anders dan de standaard woody.
 
Sphere":25j02sgr said:
Maar laten wij wel wezen, met die kast heb je wel weer eens wat anders dan de standaard woody.

Yup, en je krijgt er 'gratis en voor niks' een hobby erbij... voor de komende 3 jaar ;)
 
Jep en ze verdienen er ook nog geld mee, net als mame dvd's op ebay!

Corrupt!
 
Back
Top